22 Haziran 2013 Cumartesi

Emre Aydın-Afili Yalnızlık


Afili Yalnızlık Emre Aydın

ölsem ölsem ölsem hemen şimdi
kaçsam gitsem kaçsam tam da şimdi
bu kez pek bi afili yalnızlıık
aldatan bir kadın kadar düşman
ağzı bozuk üstelik
bırakmıyor acıtmadan
bu kez pek bi afili yalnızlık
ağlayan bir kadın kadar düşman
tuzaklar kurmuş üstelik
bırakmıyor acıtmadan
bitiyorum her nefeste
ne halim varsa gördüm
çok koştum çok yoruldum
ve şimdi ben de düştüm
sözdüm sövdüm sövdüm ben dünyaya
acılara sokaklara ait olmayan insanlara
bu kez pek bi afili yalnızlıık
aldatan bir kadın kadar düşman
ağzı bozuk üstelik
bırakmıyor acıtmadan
bu kez pek bi afili yalnızlık
ağlayan bir kadın kadar düşman
tuzaklar kurmuş üstelik
bırakmıyor acıtmadan
bitiyorum her nefeste
ne halim varsa gördüm
çok koştum çok yoruldum
ve şimdi ben de düştüm
değmezmiş hiç uğraşmaya
bu kez mecalim yok hiç dayanmaya
dayanmaya...
bitiyorum her nefeste ne halim varsa gördüm
çok koştum çok yoruldum ve şimdi ben de düştüm
Emre Aydın Afili Yalnızlık şarkı sözü şarkısının sözleri

Afili Yalnızlık


Afili Yalnızlık Emre Aydın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder